اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

ترکیب استقلال و سپاهان لو رفت

  • کد خبر: ۱۴۶۰۱۰
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵
ترکیب استقلال و سپاهان لو رفت
ترکیب استقلال و سپاهان در دور برگشت لیگ برتر فوتبال لو رفته‌است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، ترکیب سپاهان و استقلال که باید در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس به مصاف هم بروند لو رفته‌است. موضوعی که قطعا حسابی مورایس و ساپینتو را عصبانی خواهدکرد.

در ترکیب استقلال در بازی روز پنجشنبه حسین حسینی درون دروازه قرار می گیرد و سیلوا و یزدانی زوج دفاع خواهندبود. حردانی و سلمانی در دو سوی خط دفاع حضور خواهندداشت.

مهدی‌پور و زبیر نیک نفس و مهری مردان میانه میدان استقلال هستند. روزبه چشمی باید کار را از روی نیمکت دنبال کند.

محبی، یامگا و قائدی مردان هجومی استقلال در این بازی خواهندبود و ساپینتو ترجیح داده که به مطهری از ابتدا بازی ندهد.

برخی از هواداران استقلال در بازی‌های قبلی، مطهری را متهم به بی‌دقتی می‌کردند و معتقد بودند او تمرکز کافی برای زدن ضربات آخر را ندارد.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال در دور برگشت لیگ

در آن سو نیازمند، رضاییان، نیلسون، دانشگر، زکی‌پور، نورافکن، ریکی، مغانلو، علی نژاد، کریمی، احمدزاده، یازده بازیکن اصلی سپاهان خواهندبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->